Na počátku byla...KNIHA

19.07.2016 11:10
27.03.2014 10:18

Vzpomínám si na své první setkání s kineziologií, které se odehrálo asi před 14 lety, jako by to bylo dnes.

Tehdy jsem přišla s dcerou a jejím atopickým ekzémem. Přihlížela jsem procesu odblokování a kladla si otázku, kdo z nás přítomných je tady blázen. Nicméně vrozená zvědavost (pardon, zvídavost) mě přiměla požádat o jakoukoliv literaturu, která by alespoň trochu zvedla závoj mé nevědomosti a nastínila mi, co se to tam ty dvě hodiny vlastně dělo.

Terapeutka po krátké úvaze sáhla do knihovny a podala mi svazek. "Dobře si rozmyslete, jestli to budete číst," řekla mi. "Pak už pro vás nebude cesty zpět."

Lehce vychýlená ze svého racia jsem uchopila do jedné ruky knihu a do druhé svou šestiletou dceru a odebrala se k domovu.

Tam jsem chvíli měla knihu položenou na polici a obcházela ji širokým obloukem, aby čirou náhodou nedošla k naplnění pohádková věštba "co peklo jednou schvátí, to už nikdy více nenavrátí" - znáte jí. Pak postupně nabyl vrchu můj "zdravý rozum" a úvaha - je to jenom kniha, kdyžtak ji odložím. Asi za dva dny jsem začala číst.

Terapeutka měla pravdu. Knihu jsem přečetla a byl to můj první krok z laboratoře molekulární genetiky do světa alternativních nauk. Byly to Hovory s Bohem.

--------------------

"Pro odvážné" se tato složka jmenuje zcela záměrně. Vaše odvaha překročit svůj stín je stěžejní součástí terapeutického procesu. Překročit svůj stín bolí. Na těle, na duchu, všude. Vím to, již mnohokrát jsem tím sama prošla, a jistě mě to ještě mnohokrát čeká. Ale stojí to zato. Tahle poslední informace je vám k ničemu, musíte to prožít - ale ta věta sama o sobě hezky vypadá :-)

Po terapii nebudete stejní. Berte nebo nechte být. Rozmyslete se předem. Pak bude mít naše společná práce smysl. Děkuji za vaši odvahu :-)

 

P.S. Jsem moc ráda, že se to celé událo zrovna takhle... :-)